niedziela, 29 lipca 2012

O nas ; DD

Pomyślałyśmy sobie, że może chcecie się coś dowiedzieć o Waszych blogerkach, dlatego dodajemy kilka rzeczy o sobie xD

Malinaa ; **  :                                                 

# Mam na imię Kinga xD                                     
# Kocham pisać ; )
# Moim mężem będzie Harry, tylko jeszcze o tym nie wie :D                                                 
# Moje ulubione kolory to niebieski i różowy ;d                                                        
# Mam zielone oczy i ciemnobrązowe włosy (jak Hazza muahahah ; **)                        
# Lubię mieć wokół siebie porządek,  ale nienawidzę sprzątać xD
# To mój Twitter : @143_kinia  - followujcie prooooszę ; )                    
# Jestem Directionerką od 15 stycznia <33
# Lubię Liczii hahahaha xd

Liczii :

 # Mam na imię Kamila
 # Jeśli miałabym wyjść za kogoś z One Direction, to byłby to Niall < 333
 # Ulubione koloryy - zielony, czerwony i czarny xD
 # Mój Twitter - @143_kama - Follować xD
 # Zamieszkam z Niallem w Nandos ; D
 # Koooochciaam Malinyy ; ***
 # Po Frugoo Rozwalam system xD
 # Nigdy nie mam weny, ale zawsze coś tam mi wyjdzie xDD


Po słodyczach nie wiemy co robimy, a właśnie przed chwilą
 wciągnęłyśmy czekoladę i lodyy hahahaha ;D
                       
          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz