niedziela, 30 grudnia 2012

Liebster Blog Awards

Zostałam nominowana, przez 'Lolipops' (that-your-heart.blogspot.com) do Liebster Blog Awards. Chciałam najpierw podziękować, że w ogóle ktoś docenił moje starania i mnie w tym wyróżnił. Liebster Awards polega na tym, że nominowana osoba wybiera 11 innych, dowolnych blogów z bloggera (oprócz tego, który sam nominował) i zadaje im 11 wymyślonych przez siebie pytań. Najpierw odpowiada na pytania zadane też dla niej. LA jest po to, żeby blogi z małą ilością obserwatorów mogły sobie podnieść jej liczbę. Na początku sama do końca nie wiedziałam o co chodzi, ale trochę poczytałam, no i jest. :D . Dlatego jeśli coś zrobiłam źle, to z góry przepraszam. ;*
Pytania zadane do mnie, od 'Lolipops':
1. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz ?
- ogólnie popu, ale ostatnio coś ciągnie mnie do amerykańskiego rapu. xd
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
- niebieski i czarny.
3. Jakich języków się uczysz/używasz ?
 - angielski i niemiecki.
4. Ile czasu prowadzisz swojego bloga ?
- gdzieś tak od lipca. ;)
5. Czy rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga ?
- tak.
6. Kto jest Twoim idolem/idolami ?
- One Direction <3
7. Jakie jest Twoje hobby ?
 - pisanie imaginów i ogólnie muzyka. xd
 8. Do jakiej szkoły chodzisz ?
- 2 gimnazjum
 9. Co chciałabyś umieć w przyszłości ? / czego się uczysz ?
- chciałabym być piercerką :D
10. Czy umiesz grać na jakimś instrumencie ?
 - tak, na flecie i dzwonkach. :3
 11. Co było inspiracją dla Twojego bloga ?
- czytałam dużo imaginów, aż w końcu sobie pomyślałam: dlaczego i ja nie mogę ? no i założyłam bloga xd zawsze dużo marzyłam o 1D, no i przelewałam to na stronkę. często też brałam zwykłe sytuacje z życia. :D

No to teraz pytania ode mnie. ;3
1. Czym się interesujesz ?
2. Za co lubisz One Direction ?
3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka ?
4. Od kiedy prowadzisz swojego bloga ?
5. Co Cię skłoniło do pisania imaginów/opowiadań ?
 6. Od kiedy jesteś Directioner ?
7. Masz jakieś gadżety z 1D ?
 8. Kogo z One Direction lubisz najbardziej ?
9. Słuchasz coś jeszcze oprócz 1D ?
10. Do jakiej klasy chodzisz ?
 11. Jakie jest Twoje największe marzenie ?

To to by było na tyle. :D ~ Hazzie .

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację ;*
    Robiłam już notkę o Liebster Awards więc, na pytania odpowiem ci tutaj ;*

    1. Czym się interesujesz ?
    Czytaniem książek, muzyką, robieniem bransoletek z muliny.

    2. Za co lubisz One Direction ?
    Za wszystko. Potrafią poprawić humor itp.

    3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka ?
    Last First Kiss i Litlle Things

    4. Od kiedy prowadzisz swojego bloga ?
    Od sierpnia .

    5. Co Cię skłoniło do pisania imaginów/opowiadań ?
    Chęć pokazania światu na co mnie stać . Na początku postanowiłam zrobić to dla żartów. A po jakimś czasie rosła ilość wejść i komentarzy ,więc postanowiłam dalej pisać , no a teraz mam ponad 115 tysięcy odwiedzin ;DD

    6. Od kiedy jesteś Directioner ?
    Od jakiegoś roku.

    7. Masz jakieś gadżety z 1D ?
    Niestety nie.

    8. Kogo z One Direction lubisz najbardziej ?
    Niall ♥

    9. Słuchasz coś jeszcze oprócz 1D ?
    Ja jestem otwarta na wszelkiego rodzaju muzykę,zwłaszcza na rap.

    10. Do jakiej klasy chodzisz ?
    1 technikum ekonomicznego.

    11. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
    Mieć ciekawą przyszłość ( kochającego męża dzieci, przyjaciół )


    Dziękuję Bella ♥
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń